torsdag 14 april 2011

stunden, njuta av den och faktiskt förstå att jag har det så jävla bra, och kanske också förstå, att jag får ha det så här bra, och inte tänka så mycket på hur mycket felsteg jag kommer göra.”

”Tänkte på dig hela dagen, bestämde mig för att du skulle försvinna efter ett tag, men du ville stanna så du fortsatte att trampa, trampa på mig som jag vore en liten vante. och så låg jag där, men du bara skrattade och sa åt mig att fortsätta, fortsätta kämpa att försöka ta mig upp, men när jag likas gjort, trampar du ner mig igen, tillbaka på samma plats, liggandes. Får inte sluta kämpa, får inte tycka synd om mig, får inte ge upp, får inte vara svag. jag sitter fast men ingen kan hjälpa mig, jag måste ta loss mig själv, ingen annan kan görat, jag måste klara det själv. Därför vill jag inte heller ha åskådare.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar