torsdag 14 april 2011

”Aldrig har jag varit så kluven i tankar och åsikter någon gång. Kanske leder det till en utveckling i mig, kanske till någonting bra. På tok för desperat efter bekräftelse är jag, samtidigt som jag kämpar emot spöket mer än någonsin. Kämpar så jag somnar på lektioner, kämpar så jag grinar av brist på sömn. Försöker leda mig ur tankarna men jag har i helgen levt med dem, bara med dem och mig. Jag har dock varit med min familj också men jag räknar knappt med tidsfördrivet med dem, vi har ingen kontakt i huvudtaget. Jag har gruvat mig för att skriva detta men det är ett faktum; jag har blivit så förbaskat lat. Jag njuter till och med av sömnen nu mer. Ska planera morgondagen, nya tag, ska bli Olat och smal, jag ska vara utan fett på min kropp. Eyes on Fire.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar